CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

((our anniversary dear))

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

((my baby)

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Sunday 22 November 2009

AKU DAH BOSAN!!!!

YEP!! Mmg aku dah bosan tahap cipan la!!
tp nape aku bosan??!!
korang nak tau nape??
Aku bosan ngan keje aku skang!!
tp sebab ape??
sbb per korang leh tnyer ker??
klu korang der kat tmpat aku sure korang pon rase nak cabut jek dari opis nie!!
nasib la aku still ade sise iman dlm diri...ecece...
mmg aku dah bosan tahap gaban,tahap oltromen taro,tahap dewa sastrawordoyon..

klu korang kat tmpat aku kan..
korang wat ape??



situasi:



camnie,,

aku keje kat 1 company nie dah almost 1year..
pas 2 wat mase skang n dont know until when aku ditempat kan kat bahagian KAUNTER a.k.a cust service la..
actually aku xksh sgt kat mane pon aku ditmpat kan..
ye la skang kan keje payah nak cari..
so rezeki pe pon depan mate..sume aku rembat..
(sorry terpakse gne aku,,nak tnjuk protes neh!)
pas 2 akak yg last 2-3months ago KAK CT dah benti sbb dpt better job..
then tmpat die kosong la..
so aku dah request kat ex-manager yg aku dah bosan tahap cipan nak dok kat kaunter..
klu u'all nak tau..
aku keje kat 1coop nie la..actually aku grad pon dlm bidang coop neh gak..
so ble dpt keje coop so cam advantage la kan sbb 1bdg..
ble request kat ex-manager beh die mmg promise akan bincang ngan s/u..
actually,coop aku neh..most of the staff, 'INDIAN"..
so phm2 la klu keje ngan deme kan..
plus, BOD pon ramai dikalangan kaum tu gak..
mmg payah giler keje ngan deme..
kirenyer mcm pemerintahan diktator..
sbb koop nie,,sistem nyer..pape keputusan pon msti masuk BOD meeting n akan diputus kan dlm BOD meeting la..BOD xleh wat keputusan sesukahati laki mak die org la kan..

^

^

^

nak dijadikan cite hot nyer neh..
aku nyer ex-manager pon dah blah..
so smpai skang mmg position aku still KIV..aku pon pk xper la...sabo3
selang 2-3bln pas 2 aku shock cket la sbb aku xtau menahu pon ofis ade wat interview...
aku pon terpikir la,,interview neh untuk position ape??
memandang kan 1 je tempat kosong untuk bahagian pentadbiran so aku pon assume untuk position KAK CT dlu la kan..
aku mule la dah hot cket..tp sabar je la..
pas interview aku dpt tau position 2 dah disi oleh sorang bdk baru
WTF??!!
aku nak tnjuk kan protest aku..
aku wat keje pon cam nak xnak jek..
jwb phone pon aku nak xnak jwb jer...
g la mam kan..
bdk yg baru masuk neh plak aku pon xberckp sgt ngan die..
cam 2 cam 2 je la..


Skang neh aku dah makin hari makin xleh thn nak dok kat KAUNTER neh lagi!!!
FED-UP!!
BOSAN!!
aku xske nak layan karenah ahli2 koperasi yg sememangnyer cam SENGAL!!
n aku bkn jenis org yg ske nak melayan org..aku ske wat keje tnpa berurusan ngan cust ke,,ahli ker,,!!
sgt3 xske!!



Tp ape leh aku wat kan..
skang neh aku just tunjuk kan protest aku je la..
keje aku ttp wat gak..
tp ati aku TUHAN je la yg tau camner..

AKU BERHARAP SGT3!! AKU ADE REZEKI KAT MANE2 PAS KAWIN NNT...DPT GOMENT LAGI BGS!!

0 orang baik hati..:

((link within))

Related Posts with Thumbnails

Followers