CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

((our anniversary dear))

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

((my baby)

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

Sunday, 31 May 2009

Berakhir disini........='((

Salam..lame dah sya menyepi dari berblogging nie..actually sbb beberapa prekara yg wat kan sya senyap dari dunia blog nie..tp x bermaksud sya xjenguk2 ke blog yg bese sya jenguk..if ade kelapangan sya mmg akan bace entry2 terbaru rakan2 blogger yg len..juz nak post new entry 2 xder kelapangan..

Ok la back to the main point sbb sya wat entry baru nie..'JODOH PERTEMUAN AJAL MAUT SEMUA DITANGAN TUHAN..KITA MANUSIA HANYA MAMPU MERANCANG TAPI TUHAN LAH YANG TENTUKAN SEGALANYA'....sya berpegang pada kata2 ini..tp sya xkuat untuk terima semua nie..YaALLAH bantu la aku....

Mgkin sblum nie sya x kuat untuk terima kenyataan..tp klu sya pakse seseorang untuk terus syg sya pon xgune kan..sedangkan ati die dah xder pada sya..1st of all biar la sya cite secare detail pe yang sebenarnyer berlaku lately nie.....

Selama 5 thun sya berkawan ngan seorang lelaki yang sya anggap terlalu sempurna dimata sya..die seorang yang baik,hormat orang tua, ade budi bahasa bile bercakap..sume 2 wat kan sya makin rase dekat dengan die..selama 5thn menyulam cinta,terlalu bnyak kenangan yg kami lalui bersama..pahit manis..susah senang sume nye kami tempuh same2..

Betol la kate orang tua2..bercinta lame2 akan mengundang banyak masalah..Ya, skang baru aku akui kebenaran kata2 tue..sebelum nie aku xkuat untuk dgr die melafaz kan kate putus..aku akan jd selemah lemahnye..mungkin ini takdir yang telah DIA tentukan untuk aku lalui...walaupun perit dan pedih untuk aku terima, aku tau aku terpakse juga terima dgn redha..

Ya ALLAH, berikan lah aku kekuatan untuk aku tempuh dugaan yang ENGKAU turun kan..dimana silap dan slah nye aku xtahu..dan aku juga xmahu untuk menyalahkan mana2 pihak..aku tau semua yang terjadi akan ade hikmahnye..aku tau tuhan akan memberikan yang terbaik untuk setiap hambanya..

Ketika semua nie jadi aku tiada tempat untuk aku nak bergantung..selalu nya ape jua maslah yang aku dan sidia hadapi,pada mak la yang aku cerita kan untuk aku ringan kan bebanan...ibu dan ayah ku telah berangkat untuk mengerjakan umrah pada Jumaat yang lepas dan akan pulang pada 12hb June nnt...aku tidak dapat membayang kan ape yang aku lalui ketika ini tanpa orang yang penting dlm hidup ku..

Ibu ku berjnji akan mendoakan kebahagiaan kami ketika berada di Tanah Suci nnt...aku jua mengharap kan yang terbaik untuk hubungan kami...tp apakan daya...segalanye berlaku terlalu pantas..mugkin ini sudah ditetapkan olehNYA..aku redha...

Aku megharapkan sinar baru dlm hidup ku...aku juga kan cuba untuk menjalani hidup baru tanpa sidia disisi..apa yang aku harapkan hanyalah sokongan dari keluarga dan teman untuk aku terus kuat..mungkin sampai disini jodoh kami...biarlah segalanya berakhir disini............='((


9 orang baik hati..:

nabilah_2908 said...

dear sya,
sya dh putus ngn bad ke?

anuar7282 said...

banyakkan bersabar....
setiap kejadian ada hikmahnyer...
selalu berdoa kepada tuhan agar sya mendapat sesuatu yg lebih baik....

anuar7282 said...

salam....

Kepada sya, bykkan bersabar...
setiap kejadian ada hikmahnyer....
semoga sya lebih tabah menempuhi dugaan hidup ini......

aiSyaLiciOus said...

to nabilah_2908: ye kak dah putus..sedih n feel down gler..akak tau kan camner sya syg kan die..ntah la..mgkin ade hikmah sume nie jd...

to anuar7282: thanx nuar...amin..insyaALLAH..tuhan 2 tau mane yg terbaik untuk setiap hambanya...sya redha....

NuR said...

Im sorry to hear that dear. be strong, I know you such a strong lady. Remember one thing, one is gone doesnt mean you will loss everything right? Insyaallah, someone is coming on you way will be much better than you got previously. Amin.. Will always pray for u. Take care sweetie :))

Latika Dot.Dot. said...

sya. erm.
xtuly, i'm not clear.
herm.
ni tunang u tu kan?

aiSyaLiciOus said...

to NUR :thanx sis...insyaALLAH everything will be fine soon..pening la nak pk pasal hal camnie..sya otak dah jem dah stuck..tp xper la sya redha dgn sume ketentuan nyer..hope pas nie sy aakn dpt g better than him...amin....

to Latika.Dot.Dot : yup..die la tunang sya..mgkin bnyak bnda yg ika blom clear g..xper...sooner or later u will know...juz pray for my happiness k...

Ijam said...

dear...
be strong...
ill always pray the best 4 u...
maybe he's not the right 1 4 u..
believe in allah makes u strong...
dat is wat i did..
tke a good care of ur self n fmly...
assalamualaikum

aiSyaLiciOus said...

to Ijam:kamu siape yer?? btw thanx to u coz support me..that wat i need now..yup,now sya more calm n strong tp sumtimes memories to sure akan dtg...sume 2 xleh kite halang kan..almost 5years sya ngan die...bnyak sgt bnda we did together..btw,thanx a lot friends...

((link within))

Related Posts with Thumbnails

Followers